Stanzy Kersten

Juridisch secretaresse

+31 (0) 30 600 83 83
skersten@nexavelo.nl

 

Structuur aanbrengen en overzicht bewaren

Na mijn studie Engelse taal en cultuur en een aantal reizen in het buitenland, ben ik in 2017 bij NexaVelo Advocaten gaan werken als juridisch secretaresse. De functie kwam per toeval op mijn pad, maar bleek een schot in de roos te zijn. Ik ben goed in overzicht brengen in onoverzichtelijke of complexe zaken. Geen detail zie ik over het hoofd.

Structuur aanbrengen

Als juridisch secretaresse ben ik de steun en toeverlaat van de advocaten en juristen. Ik neem veel regelzaken uit handen, zodat onze klanten sneller geholpen kunnen worden. Mijn werkzaamheden lopen uiteen, van het verwerken van notities tot het klaarmaken van processtukken voor verzending. Iedere dag heb ik contact met rechtbanken en klanten. Tussendoor neem ik de telefoon op en beantwoord ik vragen. Ik wil zo veel mogelijk gedaan krijgen in een dag. Hiervoor bedenk ik steeds snellere processen, zodat ik steeds makkelijker en sneller gegevens kan verwerken. Sinds 2019 ben ik medeverantwoordelijk voor de financiële administratie, een bezigheid waar ik helemaal in op kan gaan. Ik houd ervan om structuur aan te brengen in een verzameling van gegevens.

“Ik houd ervan om structuur aan te brengen.”

Snel schakelen en scherp blijven

In mijn werk is het vooral belangrijk dat je je hoofd erbij houdt. Ook bij strakke deadlines moet je scherp blijven. Gelukkig ben ik stressbestendig en kan ik snel schakelen tussen verschillende opdrachten. Ik voel me verantwoordelijk voor alle documentatie die over mijn bureau gaat en zie mezelf als de ‘eindredacteur’ van kantoor. Het liefst begin ik altijd vroeg op de dag, zodat ik in alle rust de belangrijkste zaken met volle aandacht kan afhandelen. Vaak ben ik dan ook een van de eersten op kantoor, samen met Wendy. Samen zorgen we ervoor dat iedereen bij NexaVelo Advocaten vlot aan zijn of haar werkdag kan beginnen. Ik hoor vaak van klanten dat ze het waarderen dat we zo snel werken. Daar doe je het voor!